Co vidíte, plavky nebo štíhlé modelky |
má na starosti reklamy s urážlivým obsahem pro ženy a označilo za sexistické a propagující pornografii a prostituci, reklamu na spodní prádlo Sloggi.
Mezi oceněné se dostala také reklama na kávu Lavazza a automobilka Renault. Nahé dámské pozadí a spodní prádélko jsou nyní více kontrolovány. Pozornost vzbudila reklama, na níž si nahá žena klečící v pozici římské vlčice i s malými "Romulem a Remem" pod sebou dopřává šálek kávy Lavazza. Hlídací feny tomu vytkly "bezdůvodnou nahotu, která nemá nic společného s propagovaným výrobkem".
Zvláštní cenu za nejvíc sexistickou reklamu roku dostala francouzská automobilka Renault. Jsou na ní muž a žena v posteli, přičemž on čte časopis o novém kombi Renault Clio a ona dětský magazín, to vše doprovázeno sloganem
- Štěstí nikdy nepřichází samo.
Reklamy na spodní prádlo,
ukazují pochopitelně krásné ženské. Tak proti nim feministky bojují. Pokud chcete pochopit ještě více proč, podívejte se na nějakou feministku ze svého okolí.
Hlídací feny,
Já tedy nevím, možná tomu nerozumím. Reklamy nesleduju, pokud stihnu v TV přepnout. A podle billboardů nenakupuji. Jistěže jsou ty reklamy pitomé, proč by právě tyto měly být výjimkou?
Na blbost a narcismus jsem zvyklý u žen i u mužů - v podstatě stejnou měrou, byť s mírně odlišnými projevy.
Ale je fakt, že do bordelů chlapi nejvíc chodili asi v 19. století, kdy bylo naprosté faux pas na veřejnosti obnažit byť ženský kotník. Čili takovéto plakáty jistě veřejně neexistovaly. A že by chlapi bez takových plakátů byli svým ženám věrnější? Mám se začít smát hned, nebo chvíli počkat, než to dojde i ostatním?
Jo a ty hlídací feny - ať poukazují na co chtějí, bude to kontraproduktivní. Protože tím na ony reklamy jenom upozorní, což je přesně to, o co zadavatelům jakékoliv reklamy jde. Např. já jsem až do tohoto článku vůbec nevěděl, že tyhle konkrétní reklamí plakáty existují.
Fotografie je pouze ilustrativní, dotčené obrázky tu nejsou...poskytovatel to nemá rád...